Forex nawigator brokerzy


Fórum de Forex.
Największe i najstarsze w Polsce forum.
na temat rynku walutowego Forex.
Brokerzy Forex.
Brokerzy - LISTA OSTRZEŻEŃ.
autor: raposo & raquo; 12 de outubro de 2018, 13h32.
24 p. 2017, 16:31.
Opinie o brokerach.
27 de outubro de 2018, 10:00.
Mercados IC.
autor: Sekstus & raquo; 09 cze 2017, 08:54.
27 gru 2017, 11:14.
Forextime-które konto lepsze.
autor: halunek & raquo; 22 gru 2017, 19:07.
27 gru 2017, 11:08.
Tickmill UK - ECN Broker.
25 gru 2017, 22:41.
Krach na krypto-walutach, um zachowanie brokerów.
22 gru 2017, 19:44.
Dukascopy - ECN.
autor: MrYogi & raquo; 22 kwie 2009, 20:46.
20 gru 2017, 12:24.
CMC Markets.
20 gru 2017, 12:16.
MultiBank Exchange Group.
20 gru 2017, 09:26.
Vipro Markets - STP / ECN.
19 gru 2017, 22:14.
Broker z Bitcoin.
autor: zyraf & raquo; 26 sie 2017, 14:00.
19 gru 2017, 13:50.
Autor: Kondek & raquo; 06 cze 2018, 09:51.
18 gru 2017, 14:31.
TeleTrade - Broker.
autor: Nyxa & raquo; 31 lábios 2018, 19:56.
17 gru 2017, 01:41.
Trust Broker Group STP / ECN.
16 gru 2017, 11:26.
TeleTrade Dj.
13 gru 2017, 11:29.
TeleTrade Polska - opinie i recenzje klientów.
13 gru 2017, 11:28.
12 gru 2017, 17:18.
09 gru 2017, 21:28.
Czy jest jeszcze taki broker ??
08 gru 2017, 20:34.
Łowcy frajerów - Czarna lista Forex Nawigator.
autor: raposo & raquo; 23 de outubro de 2017, 11:00.
08 gru 2017, 11:31.
Brokerzy z opcjami waniliowymi.
autor: Baton & raquo; 08 gru 2017, 09:05.
08 gru 2017, 09:50.
Almirante Mercados - Wątek II.
autor: Cyb & raquo; 06 de junho de 2018, 09:09.
05 gru 2017, 10:14.
autor: MaRCHeW & raquo; 16 de abril de 2009, 07:18.
30 lis 2017, 12:08.
29 lis 2017, 12:34.
AliorTrader - ECN.
autor: MaRCHeW & raquo; 11 kwie 2018, 11:55.
28 lis 2017, 18:34.
Forex + akcje.
autor: Xet & raquo; 07 lis 2017, 16:29.
27 lis 2017, 15:41.
Wszystko o Pepperstone!
autor: gracjon & raquo; 13 sty 2018, 16:27.
24 lis 2017, 15:27.
Szukam brokera z czasem nowojorskim.
21 lis 2017, 20:50.
XM brak kontaktu z supportem.
21 lis 2017, 08:19.
LYNX Broker.
15 lis 2017, 11:09.
Kto jest online.
Użytkownicy przeglądający para o fórum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości.
Twoje uprawnienia na tym forum.
Nie możesz tworzyć nowych tematów.
Nie możesz odpowiadać w tematach.
Nie możesz zmieniać swoich postów.
Nie możesz usuwać swoich postów.
Nie możesz dodawać załączników.
Technologię dostarcza phpBB & reg; Forum Software & copy; Grupo phpBB. Styl we_universal stworzony przez weeb.

Forex nawigator brokerzy
Katalog Broker Forex.
Najnowsze.
Najpopularniejsze.
Nawigator.
Menu artykuЕu.
TreЕ> Д ‡ artykuЕuu.
Brokerzy rynku forex.
London Capital Group & gt; & gt; & gt;
Capital Market Service LLC & gt; & gt; & gt;
Dom Maklerski TMS Brokers SA & gt; & gt; & gt; & gt;
Forex Capital Markets LLC (FXCM) & gt; & gt; & gt; (*)
Global Forex Trading (GFT) & gt; & gt; & gt;
Man Financial Limited UK & gt; & gt; & gt; & gt;
Trigon Dom Maklerski SA & gt; & gt; & gt;
X-Trade Brokers Dom Maklerski SA & gt; & gt; & gt;
(*) Firma notyfikowana w Polsce przez KNF (Komisja Nadzoru Finansowego)
Aby sprawdziД ‡ brokera zagranicznego, kt & oacute; rego poЕ> rednikiem jest polska firma moЕјna odwiedziД ‡. [wiД ™ cej]
WyraЕєny optymizm na GPW.
BM Alior Bank - Raport Rynkowy.
Dolar sЕ, abszy na poczД ... tku poech> wi ... tecznego tygodnia.
PoЕ> wiД ... teczny marazm na rynkach.
PoЕ> wiД ... teczny marazm na rynkach.
Subskrypcja - rejestracja.
Kurs zЕ, otГіwki jest:
Wszelkie prawa zastrzeЕјone, kopiowanie bez zezwolenia zabronione.

Brokerzy Forex i ich opisy.
na TwojД ... stronД ™ WWW lub bloga.
Ostatnie posty na Forum Forex.
PrzejdЕє do naszego Fórum Forex Nawigatora »
Forex to potoczna nazwa najwiД ™ kszego rynku na Е> wiecie - rynku wymiany walut (Câmbio - FX) z dziennymi obrotami siД ™ gajД ... cymi obecnie 6 bln dolar. Jak sama nazwa wskazuje, na tym rynku handluje siД ™ pieniД ™ dzmi. Forex jest rynkiem OTC (Over The Counter), co oznacza, Ејe nie ma jednego miejsca na Е> wiecie gdzie dokonuje siД ™ wszystkich operacji na tym rynku, um handel parami walut odbywa siД ™ za poЕ> rednictwem telefoníw, Internetu i globalnej sieci bankíw .
Ile MoЕјna zarobiД ‡ na rynku Forex?
30 $ Premii transakcyjnej bez koniecznoЕ> ci wpЕ, aty w XM!
+ 50% premii do depozytu (max. Do 500 $)
+ 20% de premii do depozytu (max. Do 4500 $)
+ punkty lojalnoЕ> ciowe XM wymienialne na premie transakcyjne.

forex-navigator. biz.
Valor do site: $ 11.804,52.
Visualizações diárias de páginas: 2956.
Receita diária de anúncios: US $ 8,87.
A última atualização foi há 1 mês.
Título: Rynek walutowy Forex od A do Z - Portal Forex Nawigator.
Descrição: Rynek walutowy Forex od A do Z. Sprawdź co to jest rynek Forex i jak można na nim zarobić. Portal Forex Nawigator: Brokerzy, notowania, wiedza.
Informação de SEO.
Informação de Índice para: forex-nawigator. biz.
Informação do servidor.
Informação de DNS.
entradas: v = spf1 incluem: _spf. google.
entradas: v = spf1 a mx a: ns3329484.ip-94-23-213.eu - todos.

HotForex.
HotForex jest brokerem typu STP założonym w roku 2018. W Unii Europejskiej właścicielem marki "HotForex" jest spółka HF Markets Europe Ltd, która posiada siedzibę na Cyprze gdzie jest nadzorowana przez Cypryjską Komisję Papierów Wartościowych i Giełd (CySEC). HotForex umożliwia wybór spośród wielu rodzajów kont handlowych, w tym dostępne są konta "Mini" juz od 50 $ z dźwignią do 1: 100 oraz konta "Zero" z bardzo niskim spreadem. HotForex ofereceu informações sobre o assunto e o assunto. szkolenia, kursy i filmy Forex.
Broker HotForex & # 8211; Bezpieczeństwo Funduszy.
corretor regulowany w Europie na Cyprze przez CySEC, HotForex jest zarejestrowany w polskiej Komi & shy; sji Nadzoru Finan & shy; tão e tímido; we & shy; i i jej innych europej & shy; skich odpowie & shy; dnikach. Spółka spełnia również wymogi dyrektywy MiFID, oznacza to, że broker ma pra & shy; wo oferować usługi na terenie całej Unii Europejskiej;
HotForex jest członkiem Cypryjskiego Funduszu Odszkodowań dla Inwestorów (Chipre Investor Compensation Fund), który wypłaca odszkodowania, gdy nie zdołała zrobić tego firma;
fundusze klientów oddzielone od środków firmy;
corretor przechowuje kapitał w renomowanych bankach: Barclays i Eurobank;
HotForex zapewnia ochronę przed saldem ujemnym;
Opinião sobre o HotForex są w większości pozytywne.
Podstawowe informacje o HotForex.
Rejestracje: KNF, FCA, BaFin, CONSOB, ACP, CNMV, HFSA, AFM, DFSA, FI i inne.
HotForex - wybrane konta rzeczywiste.
Bezpłatne Zasilenie Konta.
HotForex - rodzaje kont handlowych.
(26-34zł pełen obrót)
(18zł pełen obrót)
Dodaj swoją opiniê o brokerze HotForex.
HotForex, 4,8 fora de 5 com base em 71 avaliações.
141 odpowiedzi na & # 8222; HotForex & # 8221;
bardzo dobry broker, do skalpingu lepszego nie udało m i się znaleźć z tak niskim progiem wpłaty.
czy mozna u nich handlować na bitcoinie i kryptowalutach?
ostatnio na danych tak poszalałam, zarobiłam ponad 1000 $ w kilka minut, wszystko dzięki temu, że nie było poślizgów na rachunku zero !! Hiihih oby tak częściej 😀 brawo HF!
gratulacje, tylko pozazdrościć, jest tam może możliwość handlu na krypto?
sprawdzony dobry broker polecam.
Potwierdzam, też uich mam swoje konto.
Nie wiem dlaczego nie mogę wystawić oceny, być może jakiś błąd. Skoro nie mogę dać max gwiazdek to napiszę, że dez broker jest najlepszy! POLECAM.
chyba sporo tu opini wystawionych przez samego brokera, ale z drugiej strony broker bez zarzutu to tez dorzucę się do tych laurek.
Prawie 100% dobrych opinii, para dobrze świadczy o brokerze i o jego wiarygodności.
100% dobrych para nawet najlepsi nie mają, broker jest bardzo długo na rynku i to dobrze o nim świadczy.
Niedawno składałem reklamacje w HF bo zamknęło mi na danych powyżej sl moje transakcje, po gorszej cenie, bardzo szybko moje saldo zostało skorygowane.
super czyli oddali co należało do Ciebie?
dzień dobry, czy hfmarkets to samo co hotforex? czy inne firmy?
z tego co wiem to jedno i to samo, wpisz w google hfmarkets.
para samo, chociaż chyba właściwsza nazwa to ta na stronie głównej czyli hotforex.
Potwierdzam hf comercializa i hotforex para samo.
dla potwierdzenia, link do mojego rachunku hotforex zero, mamãe, meu nome, jeffli ktoś woli tamtejszą statystykę. Jedyny minus jaki ja widzę to nieco niekorzystne swapy w porównaniu do np. Brokera vipro mql5 / en / signals / 261509.
super wyniki, gratulację, ciekawe czy u innego brokera wyszło por tak dobrze jak tu & # 8230; fajnie byłoby umieć robić taki wynik .. zazdro.
czy masz porównanie z innymi brokerami, u innych brokerów dez sam sposób handlu? duże są różnice?
Widzieliscie szkoelnia w hotforex?
hej, byłem na kilku szkoleniach i jest ok, jak ktoś zaczyna warto posłuchać.
byłem już na dwóch i polecam, fajne i dobre dla początkujących osób jak ja.
muszę sam kiedyś zajrzeć na jakieś, nigdy nie byłem, a by się trochę edukacji przydało w zakresie forex.
Broker w porzadku, poki co bez problemow przy transakcjach. Wyplaty jescze nie robilem ale z tego co czytalem tez powinno byc ok.
wypłaty realizowane są w 24h, u mnie zawsze na koncie na następny dzień po wypłacie.
czy wypłaty coś kosztują?
wypłaty i wpłaty są całkowicie bez opłat.
wypłaty i wpłaty są u nich za grátis, jest takie info na stronie.
Hotforex polecił bym każdemu początkującemu, i każdemu kto już zarabia.
super, widzę dużo dobrych opini, mam nadzieję, że i ja zarobię, dopiero co założyłem konto.
Hotforex zero para najlepszy rachunek na jakim pracowałam moimi środkami !!
założyłem rachunek mikro, czy duże są różnice między rodzajami rachunków?
różnice są bardzo duże, polecam załozyć rachunek zero i tam transferowac srodki.
Polecam wszystkim hotforex, bardzo dobre warunki.
Jaki rodzaj rachunku będzie u nich najlepszy dla EUR / USD & # 8211; 3-4 pozycje dziennie, nie scalping i nie na danych? Zdarza mi sie trzymac pozycje po 2-3 dni.
eu tomo rachunek zero spread lub vip będzie najlepszy bo niezależnie od strategii zawsze warto wybrać rachunek z najniższymi kosztami.
Eu tak warto wybrać dez najtańszy, nie ma znaczenia jak dużo zleceń otwierasz, tańszy rachunek zawsze będzie lepszy dlatego warto wziąć rachunek zero albo jeśli mamy większy depozyt to wtedy rachunek VIP.
tylko i wyłącznie rachunek hotforex zero.
chyba będę musiał w takim razie zmienić z micro na rachunek zero skoro większośc tak pisze, dzieki.
rachunek zero spread najlepszy.
hej na stronie u nich pojawila sie ciekawa opcja z gadżetami tylko jeszcze nie wiem jak je otrzymac, ale dowiem sie i napisze hfeu / eu / en / contest / hotforex-merchandise. html.
chyba już nieaktualne, ale polecam promocje Programa de fidelização de recompensas comerciais.
nieaktualne, ale oferta brokera i tak jest dobra, czasem nie ma sensu łapać się na lukratywne promocje.
ja tak samo mogę polecić, przynajmniej uczciwy broker, a to najważniejsze.
forexpeacearmy / forex-reviews / 6884 / hotforex to miejsce jest wiarygone, broker jest wiarygodny i godny polecenia, porównajcie koszty na rachunku zero hotforex z innymi brokerami i dajcie znać jeśli macie coś korzystniejszego, bo ja nie znalazłam, dlatego tak zachwalam własnie ten rachunek.
Nie powiem żebym zarabiał jakoś dużo, bardziej to mam bilans taki na zero, uczę się i walcze cały czas, um wybrałem rachunek zero ze względu na opinie tutaj i to prawda, że ​​jest dobra egzekucja i brak poślizgów. Polecam również!
Witam wszystkich. Jeśli ktoś inwestuje na rynku Forex para polecam sprawdzić u brokera hotforex rachunek zero.
sprawdzony, testuję od pół roku i nie mam zastrzeżeń :)))
scalpingu najlepszy rachunek zero hf, zwlaszcza kiedy ustawiamy jakis waski stop loos.
Kiedyś miałem konto w fxpro i byłem bardzo zadowolony, teraz wybrałem hotforex głównie przez to, ofreção de rachunek zero spred.
Ten broker nigdy mnie nie zawiódł, um teraz kiedy była 200 pipsowa luka na GBPUSD tym bardziej się przekonałem na plus. Na rachunku mam zero, ale nic nie muszę dopłacać dodatkowo. Moja głupota zostawić pozycje na weekend. Oby więcej takich jak Hotforex.
um tam głupota, jeśli jest ochrona przed ujemnym saldem para spokojnie można zostawiać otwarte na weekend 🙂
Dobry Broker, moge spokojnie polecic & # 8211; dzialam u nich od 2 lat.
Ochrona przed ujemnym saldem, dobre warunki handlowe i szybko realizowane wypłaty. Czego chcieć więcej. Polecam.
Ochrona przed ujemnym saldem para moim zdaniem podstawa żeby w ogóle wchodzić do brokera MM.
zgadzam się z tym, hf ma ochronę przed ujemnym saldem.
Ja tez w hotforex jestem i jestem zadowolony.
Hotforex najlepszy broker.
ja tez mogę potwierdzić, że jak ktoś wybierze tego brokera to będzie zadowolony.
Ale jaki to jest w końcu broker? STP czy MM? Gdzie maja regulacje juz sie pogubiłem.
Mais informações para o corretor MM, regulador de linha, telefone na internet, ale nigdy nie czekałam na wypłatę dłużej jak 48 godzin i są bardzo długo już na rynku co wpływa na ich wiarygodność.
Para brincadeira MM, ale mimo tego bardzo dobrze maja notowania.
broker jest brokerem MM i tego nie ukrywa przed klientami, justo.
Polecam tego brokera, bardzo dobra współpraca, dobre warunki handlowe i szybko realizowane wypłaty.
O skalpingu tylko rachunek zero distribui o hotforex. Najlepszy!
od 500 zl mozna zaczynac na luzie.
30% de bônus jest bonusem który można użyć do handlu, mamy jakby więcej kapitału. polecam.
30% de bônus, o bônus de leu garoto, 100% juj nie, bo jest po to, żeby po prostu zwiększyć dźwignie.
lepiej bez bonusów handlować.
Dez bônus 30% zwiększa depozyt zabezpieczający, także polecam.
Ja bardziej polecam u nich rachunki bez bonusu tak jak np VIP lub rachunek zero espalhado.
ile trzeba wpłacić mínimo żeby miec ten rachunek vip?
Prosze o info czy moje komentarze sa widoczne Dziekuje.
Komentarze są widoczne po zaakceptowaniu przez admina.
Inwestuje u nich na danych, świetna egzekucja w HotForex.
Na Brexicie nie bylo zadnego problemu.
XMT scalper, darmowe EA z internetu działa u nich na rachunku zero 🙂 poszukajcie w google tego EA, duży potencjał tylko potrzebuje odpowiednich warunków.
Potwierdzam, na danych egzekucja ok i spready też wtedy normalne.
Dość dobry broker, depozyty praktycznie od zera, spready niskie. Polecam szczególnie na początkujących.
Czy jakiś konkretny rachunek polecasz? Jestem początkujący i będzie to mój pierwszy realny rachunek.
na początek jak i dla zaawansowanych najlepszy będzie rachunek zero, chyba, że ​​zależy Ci na & # 8220; sztucznie & # 8221; Nieco większym kapitale to wtedy 30% bonus i rachunek micro.
tam jest chyba 5 $ minimmalny depozyt, ale przy dźwigni 1: 100 i tak nic z takim depo nie podziałamy, więc lepiej sobie wpłacić np. 50 $
Czy mozna miec u nich kilka rachunków? Mamãe é a estratégia de chiałbym je testować na osobnych kontach.
teraz mam tylko jedno konto u nich ale kiedys mialem z cztery w tym samym czasie. Bez problemu a w zapleczu mozesz transferowac depozyty pomiedzy rachunkami.
Między rachunkami transfery są w stu procentach automatycznie, dodatkowo jest też tzw. carteira i tam też można sobie trzymać, np. część środków & # 8211; bardzo wygodne.
polecam na weekend transferować środki z mt4 na wallet jak się ma otwarte pozycje, tak na wszelki wypadek w razie luki, przynajmniej zabezpieczymy część kapitału.
Mozna miec max 5 rachunków (Ja tyle posiadam) reszta zarchiwizowane.
Można mieć więcej niż 5, ale trzeba do nich napisać i wytłumaczyć po co aż taka ilość, moim zdaniem 5 w zupełności każdemu wystarczy.
Tak możesz mieć u nich kilka rachunków, eu swobodnie przesuwać miedzy nimi środki bez wypłat na rachunek bankowy.
A co myślicie, aby zostać brokerem wprowadzającym (IB) w Hot forex brokera? próbowal ktoś?
Mozesz probowac, ​​ogolnie temat jest dosc ciezki ale jesli chodzi o mesmo stawki para w hot forex sa jedne z wyzszych.
ciezki kawalek chleba ale jezeli masz jakiegos dobrego bloga albo strone z duza liczba uzytkownikow to probuj.
Możesz, ale sens to ma jeśli faktycznie masz dostęp do klientów, lub grupy osób e dzięki temu samemu dla siebie i grupy mieć niższe koszty. Jeśli jesteś sam to lepiej podpiąć się pod inne IB i mieć zwroty ze spreadu.
Prowizje wypłacane są 2 razy w tygodniu, ale jak jesteś podpięty pod IB para zwroty możesz dostawać automatycznie codziennie na swój rachunek hotforex.
Poczytajcie sobie o tym brokerze na innych forach, tu za dużo & # 8220; pracowniczych & # 8221; wpisów.
Myślę, że wpisy są właśnie od użytkowników, um nie pracowników, na innych forach typu nawigator czy forexpeacearmy też widzę własnie dobre opinie i wpisy tam czy tu potwierdzają mi wiarygodność tego brokera.
Ja też wczesniej się z tym nie spotkałem. Takie akcje to nie w Hot forex raczej.
Jak tak u nich dobrze para dlaczego proponują bônus 100% i nie informują, że musisz dzielic się zyskiem? & # 8211; para znaczy jak zarabiasz 1000 zł a 500 zł jest Twoje a 500 zł dodawane do bonusu & # 8211; Pierwszy raz z czymś takim się spotkałem.
W IronFx jest podobnie z tym bonusem. Jest to coś zupełnie nieopłacalnego i bezsensownego.
para nieprawda, hotforex tak nie robi, niezależnie od tego jaki bônus wybierzesz para wszystko co zarobić zostaje dla Ciebie i możesz zysk od razu wypłacić.
nie ma czegoś takiego w hotforex, 100% zysku należy do Ciebie, niezależnie od tego z jakiego bonusu korzystasz. Kilka lat u nich mam konto na pewno to co piszesz antek_14 nie jest zgodne z prawdą.
Ja próbowałem kopiować sygnały od innych traderów, ale zawsze coś mi nie tak szło i teraz sam handluję. Bardziej sugeruje sie ich działem analiz, bo moim zdaniem dość trafnie opisują rynek.
Ciekawa i rozbudowana oferta. Fajnie, że co jakieś czas organizują też konkursy gdzie można wygrać całkiem niezłe pieniądze. Są nawet konkursy dla kont demo.
te konkursy dla kont demo są ponawiane co miesiąc, więc jak ktoś lubi się bawić może próbować, mi jakoś nigdy się nie chce, może w lutym spróbuje.
w porownaniu do innych brokerów mają bardzo dobre warunki. Dość niskie spready, eu co najważniejsze nie utrudniają hanldu.
dokładnie, inni brokerzy często chcą Cie po prostu oskrobać z kasy, um wiede normalny handel. Bez jakiś nieczystych zagrywek ze strony brokera.
A używaliście może nich jakiś sygnałów inwestycyjnych lub plataforma społecznościowych do handlu? Widziałem na ich stronie, że są takie opcje.
Tego już chyba nie ma, tak samo jak pamm już nie ma nich dla EU, ale jekli chodzi o sygnały to przez MQL można kopiować.
Posiadaja licencje od naszej Komisji Nadzoru Finansowego, co w przypadku zagranicznych brokerów nie jest czestym zjawiskiem. Poza tym czysty handel, nieskie spready, dobry serwis i nie przeszkadzają w handlu.
Para nie jest licencja KNF a notyfikacja, a to różnica. Mimo para nigdy nie miałam problemów z tym brokerem mimo tego, że już jestem u nich kilka lat.
Konkursy w hot forex są zarówno dla kont demo jak i rachunków realnych. Musisz się z nimi skontaktować lub wejść na ich stronę i tam odnajdziesz szczegóły.
Te konkursy w hot forex są dla kont demo czy tylko dla realnych rachunków? Wygraliście coś u nich kiedyś?
Fajnie, że co jakieś czas organizują konkursy gdzie można wygrać całkiem niezłe pieniądze. Dużym plusem są tez platfory mobilne, nie zawieszają się jak u innych brokerów. Ciekawa i rozbudowana oferta.
Broker dobry, dziala pro klientowsko. Jak na razie brak wiekszych zastrzezen do realizacji pozycji lub spreadow.
um jak dlugo masz rachunek jesli moge wiedziec? Szukam sprawdzonego brokera z ktorym bede mogl sie zwiazac na dlugo i miec kilka rachunkow do roznych strategii.
odkąd jest biuro w Polsce to jest lepiej, ułatwiony kontakt z nimi. Nawet miałam okazje biuro na ulicy prostej odwiedzić 🙂
Niskie depozyty i rachunki w PLN. Jeden z lepszych brokerow w Polsce. A co do konkursu ja też biorę udział w.
Competição rápida e gloriosa. Na razie idzie nieźle, choć do czołówki mi daleko 🙂
Brał ktoś z Was może u nich w jakimś konkursie? Szczególnieten mnie interesuję:
Competição rápida e gloriosa.
Troche mogliby jaśniej o tych konkursach pisać, moim zdaniem to powinni poprawić.
Właśnie słyszałem niedawno o tym brokerze, jako jeden z niewielu robi tyle konkursów, również dla kont demo. Według mnie jeden z lepszych brokerów, mają ciekawe rachunki np. mikro. No i fajnie, że mają biuro w Warszawie, um nie gdzies tylko za granica.
Mialem do tej pory rachunek u czterech broekrow. Od poczatku sierpnia mam w Hot Forex i na razie wszystko jest ok. Gram glownie na danych i poki co nie mialem rekwotowan albo poslizgow z wejsciem co dla mnie jest kluczowe.
Broker bardzo dobry i po ostatniej zmianie siedziby widac ze powaznie traktuja polski rynek. i blisko siebie mamy w koncu trzech brokerow & # 8211; HFT, HotForex i XTB 🙂
Na razie inwestuję małe sumy, ale przy dużych dźwigniach i do tej pory jestem naparwdę zadowolony. Broker nie przeszkadza w handlu, um obłsuga jest bardzo fachowa. Myślę nad zmianą rachunku na jakiś bardziej profesjonalny.
Bardziej profesjonalny jest u nich rachunek VIP, choć ja i tak wole konto zero spread, um koszty są wręcz takie mesmo jak na Vipie.
Nie dajcie się na brać na BONUS którego nie ma i nie można wykorzystywać. U innych brokerów u których otrzymujemy bônus, możemy go wykorzystać do dalszej gry. W hotforex po wykorzystaniu wpłaconej kwoty, bônus znika automatycznie zostawiając na z zerowym saldem. Np. wpłacając 1000zł dostajemy 1000% bonusu czyli w sumie powinniśmy mieć 2000 zł i tak jest, do momentu kiedy twoja strata spada poniżej wpłaconej kwoty (1000 zł) bônus zostaje automatycznie usuии i zostajemy z pustym kontem. Sam tego doświadczyłem więc niech będzie to przestroga dla osób które w swojej strategii dopuszczają znaczne odchylenie kapitału.
Drugą rzeczą o której nikt nie mówi jest brak możliwości, modyfikacji SL TP i przesuwania ceny, na 2-3 minuty przed danymi. Dziwna polityka z którą jeszcze się nie spotkałem u żadnego brokera. I nie są sporadyczne przypadki tylko reguła.
Te wszystkie bonusy, premie i inne zachęty na start to de facto zwrotne kredyty, których brokerzy pilnują por nie stracić. Służą im do raptów (parar), tzn. zerowania kont w przypadku obniżenia poziomu bezpieczeństwa salda poniżej kwoty kredytu. Nie wszyscy stosują w trakcie strat sukcesywne zamykanie stratnych pozycji. Kredyty te są korzystne bo zwiększają kwotę do dyspozycji ale jednocześnie są zabójcze dla nieostrożnych traderów. Dlatego korzystając z kredytów należy ich dobrze strzec aby samemu nie stracić wszystkiego.
nikt nikogo nie zmusza do korzystania z bonusu, równie dobrze można wybrać konto bez bonusu, lub rachunek zero do którego nawet bonusu nie da się dodać.
fxpro odradzam. troche u nich dzialalem i czesto mialem rozszczenie espalhado eu rekwoty. lmax i hotforex wydaja sie lepsza alternatywa.
niedlugo bede musial opuscic mojego brokeraw pl dzieki kochanemu KNF. co myslicie & # 8211; lmax, fx pro czy hot forex?
wszyscy trzej o których piszesz są ok, tylko w lmax już musisz wpłacić więcej środków, żeby móc handlować. Rachunek zero hotforex ma zbliżone koszty do konta lmax.
w sytuacjach podbramkowych korzystam z webowej w hotforex i dziala b dobrze bez problemow. ogolnie broker rzetelny, moge polecic.
um jak jest z platfroma webowa? dziala bez zarzutow? szybko i plynnie? akurat potrzebuje mobilnego rozwiazania.
Webtrader działa ok, chociaż mobilied wolę platforme na telefon. Zależy czego dokładnie potrzebujesz. Poza domem czasem faktycznie chce coś sprawdzić na czyimś kompie to korzystam z webtradera.
dodam jeszcze od siebie ze ostatnio widac lepszy support pl hotforex. biuro maja w palacu kultury, sporo ludzi tam pracuje. konto pln w polskim banku.
Obsługę mają dobra, bo juz polskie biuro w Polsce.
ja mam obecnie lmax i hotforex. u tego pierwszego czesto zlecenia wchodza zbyt dlugo, szczegolnie w godzinach porannych i wieczornych. na hotforex tego nie ma. corretor bez zarzutow.
Broker w porządku, Mam ok miesiąc rachunek realny i jak na razie bez większych problemów. Warto otworzyć rachunek z bonusami bo w sumie za nic są rabaty za prowizje.
na Europe bonusy już nie są dostępne, chyba że bonus zwiększający dźwignie.
Mami nich konto od kilku miesięcy. działa dobrze. Wykresy dobrze się rysują. Nie mamá dziwnych sytuacji, jakie miałem w ironie.
Não ja też mam u nich konto, potwierdzam.
Iron to scam, nie wypłacają pieniędzy!
Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi.
HotForex.
Lista Brokerów.
Promocje Forex.
Porównanie Brokerów.
Inwestor powinien być świadomy dużego ryzyka wiążącego się z inwestycjami na rynku Forex, Opcjach Binarnych, kontraktach na różnice kursowe oraz innych instrumentach finansowych. Transakcje na Forex oraz kontrakty na różnice kursowe (CFDs) wykorzystują mechanizm dźwigni finansowej, dlatego obarczone są wysokim poziomem ryzyka i mogą nie być odpowiednie dla wszystkich inwestorów.

Comments